5 stycznia 2013

Bohaterowie.




Thea Queen

Dziewczyna której nie da się nie lubić.
 Z reguły na świat patrzy z dystansem.
Jest optymistką, pesymistką i realistką w jednej chwili.
Zawsze umie znaleźć wyjście z każdej sytuacji.
Kocha tych którzy na to zasługują.




 Niall Horan

Z pozoru normalny chłopak, który miał wielkie szczęście.
Jest członkiem znanego na całym świecie zespołu One Direction.


W pozostałych rolach:



Pozostała czwórka chłopaków którzy należą do zespoły One Direction.

Zayn Malik 
Liam Payne
Louis Tomlinson
Harry Styles



 Wera Mind

Piękność Mullingar.
Uważa że każdy powinien ją uwielbiać,
ale sama nie ma takiego zamiaru w stosunku do innych.



Emma Cruise

Dziewczyna która ma dobre serce.
Pomaga każdemu jak tylko może.


Od góry od lewej:

Ivi, Katy, Holly
Nick, Sean, Max

***

I to teraz jest pewne coś siadło mi na mózg.
Kolejny blog.
Inspiracja : Film i książka pt. "Jeden dzień"
Jak widzicie nie podaje wieku bohaterów, ponieważ będzie on szybko zmieniał się ;)

Nie wiem kiedy go zacznę może już , a bardzo możliwe że może to zdarzyć się dopiero na feriach ;P
Jeśli dojdą jacyś bohaterowie, a na pewno tak będzie dodam ich na czasie ;D 

6 komentarzy:

  1. Oj Monika, szalejesz! Ale dasz radę, wierzę w Ciebie. Na pewno będę czytała, tak jak poprzednie. Pozdrawiam, życzę głowy pełnej pomysłów i czekam na prologg lub rodział, zależy od czego zaczniesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za dużo życzysz mi " głowy pełnej pomysłów" i takie są właśnie skutki :P
      Nie mogę się od nich odpędzić ;D
      Dziękuję bardzo że we mnie wierzysz ;**

      Usuń
    2. Ależ nie ma za co ;* To dobrze, że jednak moje życzenia skutkują. W sumie w pewnym sensie być może przyczyniłam się do powstania przyszłego arcydzieła? :)

      Usuń
    3. Nie wydaje mi się co do tego arcydzieła :)
      Ale mam nadzieje że kilka osób będzie czytać to co tutaj wymyślę :P

      Usuń
  2. Kto gra Emme ?

    OdpowiedzUsuń